Ny Inköpslista till Falsterbo!

Eftersom jag gått och kärat ner mig så otroligt mycket i den Turkosa outfiten jag gjorde igår så har jag redan nu gjort en ny inköpslista, haha! Här har jag inte tagit med så mycket övriga saker utan mest det limegröna och det turkosa. Vita ridbyxor ska jag såklart även leta efter, men det finns i så många olika prisklasser att jag valde att välja bort det ifrån min lista. Jag kommer ändå inte köpa några dyra då det räcker med en liten fläck så är dom förstörda!


Jag kommer ju självklart prioritera vissa saker och det blir i följande ordning:
1. Limegröna Professional'c Choice Boots, Limegrönt Strasspannband och Limegröna Lindor
2. Turkost Scapa Schabrak, Turkosa Professional's Choice Boots och Turkost Strasspannband.
3. Turkost Spö och Turkosa Lindor

Nu räknar jag ju inte med vita ridbyxor då dom ej är med på listan, men dom är rätt så prioriterade. Anledningen till att spö och lindor ligger efter allt det andra turkosa är för att det är sånt jag kan klara mig utan ifall det skulle krisa med pengarna, sånt jag redan har hemma fast i en annan färg.
Jag har även en liten känsla av att jag kommer köpa ännu fler strasspannband i andra färger, hehe..

Shiiiet vad jag längtar till Falsterbo, gör bara nya listor hela tiden och taggar isönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0