Outfitbyte ännu en gång

Som ni kanske såg ifrån bilderna från idag hade jag bytat outfit igen, trots att jag igårkväll skrev att jag skulle ha den marinblåa!
Anledningen till detta är att det var äckligt varmt och då känner jag inte för att rida runt i en trjocktröja! Dessutom så har jag bara använt denna outfiten en gång och det var på en Pay & Jump, så jag dammade av den och tog min skjorta, sen var vi nöjd och glada!



Hjälm - Charles Owen John Whitaker
Väst - CRW
Skjorta - Jacson
Ridbyxor - Domino (Börjes)
Stövlar - Mountain Horse Supreme High Rider
Schabrak & Luva - Horze
Benskydd - Random och Eskadron
Träns - Hööks
Stigbyglar - Duca Design

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!



Var hittade du dina DUCA design byglar?!



hälsningar



Madeleine

2011-06-16 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0