Remontnosgrimma

När jag fick hem Diingo hängde det med ett svart remontträns och vad jag vet har han använt det väldigt mycket då på dom flesta bilder och filmer jag sett innan jag fick honom hade han det på sig.
Han är ju väldigt fin, går fint och lyssnar nu, men idag när jag rider tänkte jag faktiskt leta upp hans gamla träns och testa rida med det. Man vet aldrig, han kanske går helt super!


Evelina och Diingo.
Här ser ni att han har remont hela tiden :)

Men om det funkar så har jag ju inget i ljusbrunt läder tyvärr. Jag hittade ett på Hööks och på ena bilden när det var mycket sol såg det ljusbrunt ut, men sen på en bild där ljuset inte stog på var det mörkbrunt. Vet någon var det finns ljusbruna remontnosgrimmor/remontträns?


Detta är SAMMA träns och SAMMA färg..?

Så säg till om ni vet var det finns! Ska såklart kolla lite i falsterbo också, om han går bättre på remont än aachen. Annars kan jag ju lika bra stanna kvar på Aachen.

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: Skulle jag kunna :)

2011-06-17 @ 16:19:43
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: Sally

det är det tränset jag har ju! :D Det är verkligen inte så mörkt som på andra bilden! Det är väldigt ljust! Nästan lite mot Konjakhållet..

2011-06-17 @ 16:45:21
Postat av: Anonym

tycker inte du ska köpa de där, de har skit skum passform:( eller beror såklart på ponnyn oxå!

2011-06-17 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0