Resultat Fredag!

Nu har jag ridit båda klasserna med Ruffe i Halmstad!

Välkomsthoppning LB (1m) bed A: Han lyssnade faktiskt väldigt bra, dock lite  stark men skulle bara känna på honom så jag tog myyycket mer än jag brukar för att se om han lyssnade, vilket han gjorde och det var 8 hinder och 7an var en bank och jag har bara hoppat banken i dagstorp så jag vra tvungen att hoppa till dess, annars skulle jag utgått för att inte trötta ut honom, menskulle ju hoppa banken och då kunde jag lika bra ta sista hindret!
0a!

Kval 1 LB+5 (1,05m) bed. A:0 ; Han var fin och lyssnade bra även här, red ganska korta vägar men ett lugnt tempo för det hade ösregnat och åskat innan b-ponnyerna så där var lite halt. Fick en miss till 8an för jag hoppade lite snett på 7an och tappade linjen så fick bara styra tillbaka honom mot 8an och då fick jag inte tag i honom så han hoppade av jääättestort men klarade det :) Felfria var vi iaf!
0fel och en andraplacering!

Fick en till krafftspann, hästgodis, rosett, plakett, höpåse från krafft!


Bild från Frosta :)


Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl ~ Hoppbloggen~ TÄVLING PÅ BLOGGEN

Ska vi byta bildlänk? :)

2011-06-17 @ 23:42:11
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

Grattis! <3

2011-06-17 @ 23:49:56
URL: http://crosscountry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0