Sorry guys

Även idag kommer uppdateringen från min sida ligga i botten, tyvärr! Klockan 5 ska jag åka iväg på Laserdome med elevrådet, sen ska vi äta efter det så jag är inte hemma förrän senare ikväll! Men jag ska skriva på som attan och göra så många tidsinställda jag hinner fram till klockan 5, jag lovar!

Diingo får ännu en gång vila, haha! Men det kan vara lite bra för min lille gamling! Imorgon ska jag rida ut och sen på fredag blir det dressyrtragglande i paddocken, ska rida igenom LA:1 programmet tror jag, ska bara lära mig det också, haha!

Förrästen så färgade jag håret igår, mörkbrunt! Blev riktigt snyggt faktiskt, kan visa bild någon gång, om det finns intresse..



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se :D

2011-06-08 @ 15:47:48
URL: http://emmadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0