Svar på tal!



Anonym
om Svar på tal:

Vad är normal längd för Harry?:)

Svar: Jadu, det här är sjukt svårt!

Vikten och längden är det som avgör men för någon som ska tävla honom utan att se stor ut bör vara
allt upp till 157? När jag var 157 och jag sa att jag var för lång för harry så höll nästan ingen med. På den tiden vägde jag nog 35kg eller nåt? Asså överlivet har ju stor inverkan eftersom man kan lätt få ett "för långt" överliv som jag hade i slutet. Jag är byggd av en tunn modell och har lååååånga ben och kort överkropp men tom den var ivägen i slutet av vår karriär. Benen har intge lika stor betydelse om du inte är liksom som jag är nu typ för man kan korta läderna ju bara man inte hamnar för långt utanför med knäna så ser det inte jätte hemskt ut! Men när jag red SM så hade jag mina läder på 12:e hålet nu har jag dem på 8-9onde hålet för att mitt knä ska vara på samma plats (haha) Dock så stör ju inte min vikt (40kg) på honom!
Det är liksom värre om man har ett enormt överliv än långa ben anser jag! :)

Idealet för att det ska se bra ut på harry är ungefär 138-158cm och 30-50kg typ :) Sjukt svårt!



En bild jag faktiskt skäms över men som jag ändå visar upp. Dock har jag växt ca 6cm sen dess... Ni ser ju hur lång jag var redan då. På vänsterarmen har jag en skena för jag hade INGA muskler kvar i armen efter gipset...
Tog jag av den så dog min hand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0