Taggad!

Ska snart åka bort till stallet och rida! Ska nog bara rida lilla rundan, annars kommer han väl att vara helt död imorgon! Efter det ska jag göra honom snygg inför tävlingen, tror dock inte att det kommer bli några knoppar då jag gör världshistoriens sämsta, och det är rätt så värdelöst då.. Möjligtvis blir det några om mamma orkar göra!

Sen ska utrustning putsas och bilen packas och väl hemma ska jag kolla så allt verkligen är tvättat, sen blir det att ställa väckarklockan på halv 7.. *snark*. Kör ifrån stallet cirka halv 9, förmodligen liite tidigare.
Linn kommer och fottar, sen var det även någon på Dayviews samt Olivia, så ett bra gäng med bilder kommer det bli!

Här är morgondagens startlistor!


LC

LC+5
I Cupen för C-ponnyer ska även Felizia vara med och sen i LC+5 vanliga för D-ponnyer ska Sally vara med!

Nej, nu ska jag nog åka bort till stallet till min lilla ponny, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0