Take a leap of faith, and jump

Nej jag har inte precis vaknat, det var faktiskt någon timme sedan, haha!
Håller på att fixa v det sista på mitt rum, lite finslipande, haha! Saga ligger i min säng och pratar och skrattar med sig själv,hon verka ha väldigt roligt.

Mamma har kört iväg någonstans som jag inte kan minnas var och under tiden hon är där ska jag städa och sen gå ut och leka med Saga, men efter det ska jag till stallet och rida Diingo! Blir ett dressyrpass idag, men inte ett superjobbigt utan vi tar det ganska lugnt, jag är inte ute efter att trötta ut honom. Idag ska jag försöka få mamma taill att fotta, haha!

Haha, jag har suttit uppe med detta inlägget hur länge som helst och bara skrivit lite i taget, jag ville väl försöka få det mer intressant än jag faktiskt visste att det inte skulle bli från början. Men det får man väl leva med, det är väl trevligt med all uppdatering? Haha. Nej nu ska jag lämna detta inlägg innan det blir för dött, jag ska försöka komma på något vettigare inlägg lite längre fram på dagen!


Min dötuffa hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0