Tävlingsresultat!

Är hemma ifrån tävlingen och är verkligen jättenöjd med Diingo, lite mindre nöjd med mig själv dock..

Det var äckligt varmt och fluginvasion, jag blev svettig bara på framskrittningen, blää! Diingo hoppade som en gud på framhoppningen, blev bara lite helikoptersprång för jag jag satt och smyghöll honom. Inne på banan var han såå grymt fin, helt sjukt vad duktig han var! Men det var en konstig sväng till fyran, så vi tappade lite fart, så började han titta och jag tänka och det resulterade då tyvärr i ett stopp, men det var ju inte hans fel faktiskt! Resten av banan hoppade han som ingenting, He's back!
LC, 4 fel i grunden
Innan LC+5 var det ÄNNU varmare, vi höll på att döö, jag skämtar inte! Han kändes fortfarande super ändå, lite trött för värmen. Första hindret var det som han stannat på i förra, men han hoppade det jättefint denna rundan. Sen 3an började jag som är en idiot tänka igen och smyghålla honom, och precis som innan stannade han. När vi kom på igen stannade han ännu en gång?! Han fick en liten smäll och sen var det bra med det, hoppade resten super!
LC+5, 12 fel i grunden

Jag är iallafall jättenöjd med Diingo, han är verkligen ur sin svacka! Nu är det bara jag som ska börja lita mer på honom och fatta att han inte tänker stanna, haha!

Linn kom och fottade så hon skickar väl bilder sen, har dock två bilder redan nu ifrån Olivia, och här kommer dom! :)

Hinder nummer 6 LC+5

Hinder nummer 1 LC+5

Tack så jättemycket Olivia för bilderna!

Kommentarer
Postat av: sally

Grattis världens bästa! :D<33

2011-06-03 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0