Tillbaka för att blogga

Jag saknade att blogga lite och det var så många gulliga kommentarer på Dayviews att ni saknade mig, tyckte att det var riktigt gulligt och fick tillbaka blogglusten!
Så nu bloggar jag här själv, kanske tar in en till i framtiden, vem vet?

Som ni ser i menyn kommer jag absolut inte ta emot elaka kommentarer, utan dom raderas direkt. Jag kommer inte bry mig om dom en smula, utan dom är borta. Kritik får ni jättegärna ge, det gör mig bara till en bättre ryttare. Men då får ni gärna försöka vara lite trevliga i kommentarerna, annars tar jag det bara som elakt. Hade inte ni gjort det?

Annars är det fullt välkommet att kommentera och jag hoppas ni stannar kvar och läser! Kom gärna även med lite tips på vad ni vill att jag ska blogga om, så utformas bloggen efter ert intresse!


foto: Linn Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Sally

jättegilla!! <3

2011-06-02 @ 14:54:36
Postat av: Julia

YEAH! Äntligen är du tillbaka, har inte haft något att läsa sedan showjumpers slutade, men nu är det något jag klickar in 5 ggr om dagen! GO MADDE ! :D

2011-06-03 @ 17:53:52
URL: http://juliamogvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0