Tjolahopp!

Är hemkommen ifrån skolan och stallet. Agerade som sagt servitris och slav till min bror och alla andra nior, men vi fick ett överflöd av chokladpudding som tack så vi överlevde faktiskt!
Jag och mamma tog sedan en sväng om stallet och kollade till Diingo, lite sent för att rida idag så han fick en liten vilodag, det tycker jag faktiskt att han har förtjänat då han har varit så fin i dressyren på senaste tiden.

Imorgon vet jag inte om jag ska rida ut eller rida dressyr igen, jag börjar nästan tycka att det är kul med dressyr! Dessutom så vill jag ha fler ridbilder så om jag tvingar mamma snällt så kanske hon fottar oss också, men jag får se vad jag bestämmer mig för ju :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nu blir jag ju sjukt taggad eftersom han har varit så fin, gaaah! :D

2011-06-13 @ 22:25:12
Postat av: Anonym

Jag vill gärna byta bildlänk med er :D skicka ett mail :D

2011-06-14 @ 10:43:50
Postat av: Linda

Checkat in eran blogg nu en stund och måste säga att jag verkligen kommer fortästta läsa eran! :)

2011-06-15 @ 13:50:26
URL: http://thalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0