Ursäkta uppdateringen!

Men det är så det blir när man är iväg och tävlar! Det gick jättebra för Felizia och jag vet at hon är nöjd, men mer tänker jag faktiskt inte avslöja, haha! Hon får göra det själv.
Kameran dog efter 1:a rundan men som tur var hade vi Felizias kamera med så vi tog den i andra, mycket bättre och längre objektiv! Men jag har kamerasladden nu och kameran håller i skrivande stund på att ladda, sen kommer det bilder ifrån igår och LA:n idag, sen laddar Felizia själv upp ifrån MsvB :)

Är hemma nu för familjen ska iväg på kalas och dom kan inte hämta mig om jag inte åkte hem nu. Jag blir körd till stallet när om åker och sen ska jag cykla hem då min cykel står där!
Ska rida dressyr på Diingo och ni jäklar ska det bli dressyrprogrammet! Vi ska faktiskt hårdträna dressyr idag så jag ska rida BÅDE Debutant Fälttävlansprogrammet och LA:1!
Vet inte om jag hinner ladda upp några bilder innan dess men förhoppningsvis! Annars har Felizia bilderna ifrån igår på sin dator så om ni flirtar lite med henne laddar hon säkert upp dom!


Är det bara jag eller är min T-shirt fett cool?

Kommentarer
Postat av: Ryttarna Skvaller

SV: Om du läste rätt skrev jag att jag INTE visste att någon Fredrika hade bloggat på showjumpers,jag skrev inte att hon hade :)

2011-06-12 @ 15:38:30
URL: http://ryttarnaskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0