Världens finaste ponny!

Resultatet såg ni innan via min lille mobil, hehe..

Han var sjuuukt fin, stark och taggad och hoppade som en gud på framhoppningen, och likadan inne på banan! Men han tycker det är lågt så i LD lyckades vi riva hinder nummer 4. Men har blev väldigt stark mot det och lyckades då bli lite flack.
Han var lika fin i LC men på grund av slarv från min lille ponnys sida så rev han 2:an. Men resten gick super!

Han bjöd på mot alla hinder och jag känner verkligen att han är tillbaka! Det är verkligen en underbar känsla när ponnyn är tillbaka efter sin svacka!
Linn fottade men vi stoppade i mitt minneskort så jag har redan bilderna, och här kommer dom!


Haha, travhäst?

Det han rev :(

haha tjock ponny!

Diggar denna bilden!


Grattis till 6:e platsen i LC Sally! Nu väntar vi på LB..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0