Wiiihooe :D

ÄNTLIGEN hemma från skolan, har varit en sjukt dryg dag. Asså jag fattar inte att jag tidigare skrev om mina skoldagar, dem är fett ointressanta, jag menar vem bryr sig om jag hade svenska eller engelska? Eller om jag räknade på matten eller om vi hade genomgång? När jag läser bloggar med detta så somnar jag nästan, jag menar skolan är fett tråkig, så är det bara. Jag brukar kalla det bloggtorka... nä, har man inget vettigt eller någorlunda intressant att skriva om ska man inte skriva ngt alls!

Nä, nu ska jag sluta babbla om sånt ointressant(haha, dubbelmoral eller vad?)
Idag på bussen hem så lät jag fantasin flöda och skrev ner en hel del som jag kan skriva om, fattar verkligen inte hur jag fick ut allt det där från min hjärna? Men aa, ska börja avverka den redan ikväll men jag måste käka nu sen blir det ut i stallet.

Vill ni att jag ska skriva om dagens ridpass hädanefter? Eller det kanske avskräcket er som evelina säger ;)
Utförligt eller bara kort, vill höra era åsikter! :)


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0