svar på löjlig kommentar

Anonym  ([email protected]) om Failbilder @ stävie:
Du ska nog inte kommentera andras bilder när dina inte ser så mycket bättre ut själv...


Svar: Nu skiter jag i att ta bort din e-post, stå ditt kast med en sån löjlig kommentar. Varför tror du det heter FAILBILDER? Jo, för vi alla gör fel men jag bjuder på mig själv, jag påstår inte att jag är perfekt... vilka bilder syftar du på, anonym? Visar bara hur feg du egentligen är genom att kommentera anonymt. Mina bilder var ju egentligen inte "Fula" bara att dem var tagna före hindret och mina miner var ju inte så fina, galoppbilder i fel steg, så jag fattar liksom inte din kommentar lillevän, men ja, tar inte åt mig ändå för jag vet om att jag inte rider så egentligen ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0